Sinds augustus 2014 ondersteun ik De Krim Texel als marketingadviseur, De Krim Texel is de grootste recreatieaanbieder op Texel met meer dan 13.000 slaapplaatsen verspreid over 8 exploitaties, een golfbaan en evenementenhal. Met mijn kennis van online marketing heb ik samen met het team de online zichtbaarheid en directe omzet fors laten groeien. In de beginjaren lag de focus op een strategische heroriëntatie, wat resulteerde in een heldere propositie, een nieuwe huisstijl en volledig vernieuwde, geoptimaliseerde websites met een geïntegreerde boekingsmodule.
In de periode 2020 – 2023 heb ik voor De Krim Texel een marketingkantoor opgericht in Winschoten (Groningen), waar ik als interim marketingmanager een volledig nieuw team heb opgebouwd. Hierbij was ik eindverantwoordelijk voor de online prestaties van De Krim Texel. Dit hield werkzaamheden in als het vaststellen van de (jaar)doelen voor het team, maar ook voor de uitvoering van het strategisch plan op basis van grondige cijfers, heldere kpi’s en analyses. Hiervoor werken we continue aan SEO-, UI/UX- en CRO-optimalisatie van de website, Contentmarketing, Advertising (PPC), emailmarketing, sociale media, etc.
Dankzij deze inspanningen is De Krim Texel nu al jaren een toonaangevende pionier in de digitale transformatie binnen alle touchpoints van de gastreis.
Op dit moment ondersteun ik De Krim Texel nog steeds met specialistische online kennis om deze vooraanstaande positie ook in de toekomst te waarborgen.
Periode: Augustus 2014 – heden
“Sylvia is sinds 2014 betrokken bij projecten rond o.a. vernieuwing huisstijl, inrichten en onderhouden van websites, optimalisering van de online vindbaarheid & conversie en het social media beleid. Momenteel is Sylvia medeverantwoordelijk voor een innovatief project omtrent websitestrategieën en personalisatievraagstukken. Altijd betrokken, gedreven, loyaal met een nuchtere kijk op zaken. Een echte sparring partner!”
Jolanda Kamphuis – Commercieel Directeur De Krim Texel (maart 2018)